5/29/11

Anda obses teknologi ??

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Sekadar nak buat survey, sebab persoalan dari tajuk di atas neyh nak menunjukkan, anda seorang yang :
a) Mangsa teknologi.
b) Mementingkan kehendak dari keperluan.
c) Memang ade kepentingan & kegunaan.
d) Tak nak nampak ketinggalan zaman.
e) Bile belajar dapat duit loan banyak, kalau beli gadget terbaru pown, habis duit, makan megi jer kan ??
f) Tak boleh orang lebih. ( maksudnya, kalau ada orang pakai, anda pown nak pakai sekalik )

~ iPad ~
 ~ iPhone 4 ~
~ GALAMSUNG Tab ( Galaxy + Samsung )... ;) ~
~ DSLR ~
B4 bebel panjang lebar, nak ucap time kasih pade cik google atas sume gambar diatas.

So, ape pandangan anda ?? Bagi saya, teknologi adalah kepentingan. Teknologi tak pernah habis, hari ini keluar ini, tak payah tunggu esok, malam nanti boleh keluar benda yang sama, tapi functionnya lebih lagi yang pagi tadi. Dan tak salah jugak saya cakap, teknologi juga sangat berkepentingan pada waktu sekarang. Teknologi dalam kehidupan memang sukar dikawal, tapi kita dalam kehidupan sebuah teknologi, hanya kita yang mampu mengawalnya. Rite ??

" Kita tak akan nampak ketinggalan zaman kalau kita tak pakai contoh2 gadget yang fofuler di zaman sekarang. Lagi nampak ketinggalan zaman, kalau pandai jer beli, tapi functionnya langsung tak tahu ape2 "

" Utamakan keperluan dari kehendak dan elakkan pembaziran "

P/S : Untuk bos, ini pandangan saya untuk anda. Kalau anda nak beli something yang bukan iPad dan juga iPhone, saya cadangkan anda beli GALAMSUNG tue sebab functionnya menyamai kedua2 gadget diatas. Sesuai lar dengan anda yang lasak tue. :)

Nota kaki :
>> Lebih baik pakai kamera biasa & ade teknik amik gambar yang bagus. Daripada terlalu obses dengan DSLR, sedangkan teknik amik gambar yang bagus pown tak tahu. :)
>> Saya seorang budak engine yang sangat2 berkait rapat dengan teknologi, tapi saya bukan mangsa teknologi. Selebihnya saya, adalah jenis manusia yang tergolong dalam golongan yang mementingkan keperluan dari kehendak.




ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!