5/21/11

Day 5 - 10 wishes

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Biase lar kan duk umah... Bangon pagi, melantak, mandi, kemas umah, da trus tak de keje... so, ini lar tugasan harian yang sangat2 mencabar minda lar sangat kan ?? Pas buat neyh nak tdo. Bahahaha... Sonot tak ?? Okeh tak sonok.. ( T_T ).... hari ke 5, tentang ape yer...mari melihat....

Day 5 - 10 wishes. 

1. Ketenangan & keselamatan. : Hidup aku lately neyh DIGANGGU oleh manusia yang kate dea bahagia, tapi sebenarnya dea langsung tak bahagia. Sampai family aku pown kena ganggu. Per cite ?

2. Pointer : Nak CGPA n GPA tinggi dis sem.. ;)

3. Baju : Hahahaha... dalam list ae ? Aku ade usha satu baju cantik dekat TS... So, aku nak beli. 

4. ASB : Nak banyakkan duit dalam ASB sebab nak penuhi impian ke bawah2 nanti. ( yang aku listkan neyh lar nanti )

5. Umrah : Da lame gela nak p umrah...Tengah kumpul duit... Harapnya dapat ke sana dalam 2 tahun lagi. AMIN.

6.Gemok : Berat aku 53.5 kg tapi badan aku macam 42 kg. Tolong yer badan... Tolong...sile membesar sepertimana yang telah masuk ke badan ini. Ataupun paling koman lar, membesar lar ckit...bagi ade lemak sepam dua. Aku penat da neyh orang panggil aku kudut.

7. Baby : Boleh tak nak baby sekarang ?? Hahahahahaha...

8. Baran : Aku sangat2 berharap perangai baran aku hilang. Lagi2 lately neyh baran memang jenis belasah orang punye. Aduh lar...

9. Solat : Dengan rase rendah dirinya, saya sebagai manusia yang hina terlalu khilaf, yang dibesarkan dengan didikan agama yang secukupnya mengaku yang solat saya selalu rongak. Haish. Saya harap sangat setiap hari saya bangun, saya tak akan tinggal pown solat saya. Saya sedang melakukan pemulihan demi pemulihan sekarang.

10. Duit : Sentiasa berharap duit sentiasa cukup supaya keperluan sentiasa tak putus. AMIN.

Nota kaki :
>> Banyak lagi kowt nak senaraikan,....tapi kate nak 10 jer kan ? So... 10 jer lar... Hahahaha...




ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!