5/8/11

Day 19 - The first song alphabetically in your iPod / iTunes

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Untuk makluman, mak ta de gadget2 kecil neyh. Yang mak adelah hp 2 biji. Itu saje k. So, mak akan amik lagu yang ade kat dalam hp. Hahahaha... Okeh...

Kekasih Yang Tak Dianggap - Kertas Band

aku mentari tapi tak menghangatkanmu
aku pelangi tak memberi warna di hidupmu
aku sang bulan tak menerangi malammu
aku lah bintang yg hilang ditelan kegelapan
selalu itu yg kau ucapkan padaku

reff:

sebagai kekasih yg tak dianggap
aku hanya bisa mencoba mengalah
menahan setiap amarah
aku sang bulan tak menerangi malammu
aku lah bintang yg hilang ditelan kegelapan

repeat reff

sebagai kekasih yg tak dianggap
aku hanya bisa mencoba bersabar
ku yakin kau kan berubah

repeat reff


Nota kaki :
>> Lagu neyh pernah ada tempat dalam kesakitan masa lalu yang aku sangat trauma & fobia untuk menghadapinya sekali lagi. Lirik dea menikam dowh. Adeh...
>> Awal pagi update sebab risau dengan paper esok. Ta leh tdo (T_T)




ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!