5/25/11

Day 10 - 10 final words

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Yeay. hari penghabisan, hari pentamatan. Seronok2... seronok + seronok = beronok2... Yeay...Tapi pas neyh macam nak buat challenging lagik jer.Hahaha.. So, kene nantikan lar kan ? Sebab kalau lar kan tak buat challenging, maknanye nak harap 1 post baru sehari memang tak de lar kan ? Mak neyh bukan retis yer noks. Hahahaha... Okeh2. malas nak cakap banyak kan ? Disebabkan ini hari last, kene update awal2 pagi. Hehehe

Day 10 - 10 final words.

1. Alhamdulillah... Yahoooooo... siap jugak cabaran 10 perkara neyh.
2. Len kali buat lagik lar cabaran macam neyh ae.
3. Cabaran hari ke 9 adalah hari yang paling susah. Hahaha... tue sebab sampai ke sudah, aku terpaksa tulis description nye macam tue jer. Hahahaha... Mahap lar saherah.. Bukan mentipu taw.
4. Tahniah jugak kepada sarepah sahela kerana bakal menamatkan 10 perkara pada hari neyh. Kipidap gurl...kipidap !! Kang aku suh buat cabaran lagik.
5. Saya nak Hazama jadik juara AF boleh ?? Hahaha... ( Larikkk tajuk lar pulop... Apekah ? )
6. Cabaran hari ke 8 adalah tak best. Sebab tak relevan betul kaki karok disuruhnya buat 10 jer lagu feberet ?? 
7. Hari pertama adalah hari paling pemalas. Sebab banyak aku rembat dekat cabaran yang 1 st aku buat dulu. Hahaha.. 
8. Hari ke lima best jugak. Tapi 2 ar kan, sebab wishes kan ? Macam tak cukup2 pulak 10 kan ?
9. Tahniah lar kan kepada pembuat cabaran neyh sebab cabaran neyh statistik blog saya mencanak naik setiap ary. Hahahaha... walaupun, tak sehebat name2 besar kan...tapi bila statistik tue naik, kire alhamdulillah lar kan ?
10. Babye ( hahaha...okeh...neyh memang final words )

Nota kaki :
>> Nak cabaran lagik !!! Sile beri !!



ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!