5/28/11

Video Klip macam Video Lucah. Apekah orang seni sekarang ??

www.tips-fb.com

Salamualaik...

1st : Aku langsung tak kenal ini perempuan.
2nd : Dah macam video lucah da aku tengok.
3rd : Shah Jaszle tue orang melayu kan ?? Melayu omputih agaknya ?? Haish...
4th : Gambit Saifullah yang jadi pengarah video klip neyh pown same Melayu kan ??
5th : Masa isu Misz Nina punye What You Waiting For dulu bukan main meletup lagi... Dah tue, yang neyh tak naik isu ker ??

Nota kaki :
>> Aduhai lar industri seni sekarang ?? Susah betul nak cari pengganti Dato` Siti Nurhaliza kan ?? Yang berimej bersih.





ENJOY READING MY STORY !! :)

3 typewriter yang prihatin:

kotak hitam said...

rasanye artis ni cina..
sebab ada terbaca dalam the sun aritu...

Saya Cha Si Budak Emcem said...

tak kisah lar dea cina atau tidak, tapi yang pengarah & model video klip tue kan melayu...sepatutnya jaga la sensitiviti di malaysia... ;)

Maggi Lipas said...

perghhh...memng x snonoh la kowt vdeo nieh..da cam kering idea sgt.....nak tunjuk sgt y cinta tu kotor...tu bukan cinta y kotor tp pencinta tu yang kotor....mengong

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!