5/27/11

Malam bersama si kecil, Aiman

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Semalam petang sampai dari JB, jam 6.30 petang. Ahah, mule2 yer...sangat lar keletihan. Tapi ntah nape, bile balik umah, Along kata nak p tengok Ucu dekat umah Ayah Cik, tibe2 rase nak ikut jugak sebab da lame gila tak jumpe Nomey dengan Aiman. Haish... Tak boleh jadik neyh, penat ker ngantuk ke kene gak ketepikan. Lalalala ~ Kalau tak confirm2 lar tak dapat jumpe budak dua orang tue. Kan ? Tapi bile jer sampai, dua2 beradik tue tengah tdo. Angah lak kata anak2 dea demam, Nomey tdo awal sebab demam + ade jangkitan kuman pada mata dea, Aiman lak memang demam. So, malas lar nak kacau sebab tengok macam best jer Aiman tdo kan ? Ntah cmne, mase tengah lepak tengok tv, Aiman bergerak2 dalam buai. Ehek2...sampai lar dea terbangun.

Hahaha...mule2 dea tak nak dengan orang okeh. Keje melalak jer. Mak neyh bukan ape noks, kalau budak2 melalak, bukan tak nak pujuk, tapi jenis tak sampai aty. Macam anak2 sedara mak dulu, tetengah malam kene histeria tetibe, sumpah mak tak sampai aty. May be, dea shocked kowt dala bangun tetibe, tetibe ler pulak tengok orang asing dekat umah tue kan ? Confirm lar dea menangis. Baby kan ?? Lagi satu aku tak nak amik dea, sebab may be lar kan dea tak biase tengok aku. So, biar jer lar along amik tue, sebab along kan dah biase dengan dea. Jap g, lame2 aku da geram sangat, aku amik lar kan ?? Dea lak usha aku jer. Hahahaha... okeh, itu tak leh tahan. So, kene amik. Hahahahaha... dan sampai ke sudah Along memang jaki gela dengan aku, sebab Aiman memang nak dengan aku jer. Layan kan jer lar gambar dekat bawah neyh.











Alahai lar sayang. Nanti Auntie datang lagi yer, sayang !!

Nota kaki :
>> See...memang lar kan muka aku neyh memang muke disenangi budak2. ;)




ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!