5/22/11

Day 6 - 10 items you can`t live without

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Menjelang hari ke 6 sudah. Sangat pantas... Yeay...Kalau boleh tak nak ponteng sehari pown. Mari2 ke hari ke 6 yer. Nak items ae ?? Makna items, barang2 lar kan ?? ke leh campur2 dengan orang sekali ke ape ?? Leh tak ?? Lantak lar kan ??

Day 6 - 10 items you can`t live without.

1. Cincin : Ade 2 cincin dalam life aku, 1 emas, 1 silver. Kalau p mane2, even kuar p kedai depan umah, tetap akan pakai. Kalau tak pakai, rase macam something kowt. Life macam tak kene jer.

2. Handphone : Ade 2 phone jugak dalam life aku.1 Sony E, 1 lagi Nokia. Jugak kalau tak bawak, ade yang tak kena. Sebab 2 2 ade kepentingan. Yang celcom, aku nak berhubung dengan kawan2. Yang maxis, tue line. So, kalau in case emergency, kene ada.

3. Laptop & Broadband : Anywhere, either i used or not, benda 2 neyh kena ada dengan aku. Member aku pernah kata, mane pown aku pergi, kalau dea datang bilik, mesti dea tengok laptop aku da terpasang. Samada guna ke tak, kene ON laptop tue.

4. IC : Hahahak...gela kau kalau tak de IC...Nanti aku dicop warga zimbabwe taw. 

5. Lesen kereta : Aku tak nak kene tahan dengan JPJ, ade rekod buruk dengan polis sebab saman. Huhuhu. NO !!

6. CIMB Bank : Jangan salah faham yer... Aku bukan seorang yang boros...tapi kad bank kena sentiasa ade dengan aku. In case lar kan jadik pape...

7. Duit : Sape yang kate duit tak penting sekarang ?? Tolong gtaw !! Aku kalau duit tinggal 50 jer... sumpah menggelupur...

8. Radio : Aku ta leyh ta de radio. Seriyes. Biar tak de TV, asal jangan tak de radio.

9. Air : Hahahahaha...kalau tak de air, busuk lar aku. Aku neyh orang yang mementingkan kewangian taw.

10. Udara : Phewwww...mati lar saya kalau ia ta de..

Nota kaki :
>> Yahoooo...berjaya lar jugak !! Kalau anda gembira, baling meja. Kalau anda gembira, baling meja. hehehehe...



ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!