5/11/11

Day 22 - A song that someone has sung to you

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Menjejaki hari ke 22. Menghampiri titik akhir cabaran 25 hari 25 lagu neyh. Bahahaha... Macam telemovie 7 lagu tue le pulak. Baru jer habis paper Electromagnetic Wave, dan bakal menamatkan semester neyh dengan paper Network Technology 2 esok. Haish. Macam tenat jer rase. Sebab rasenya this semester lar, semester paling tough sekali. 5 paper final kowt. Hmmmmmm... Harapnya lepas lar sume paper dan dapat pointer yang bagus. Okeh2, malas nak bebel panjang sebab pas neyh nak rest, nak solat pas tue nak sambung study paper esok. Pas tue, nak yyyyyyyyaaaaaaaaahhhhhhhhhooooooo !!! Okeh, kembali ke hari 22. Ini dea lagunya...

Tercipta Untukku - Ungu

Menatap indahnya senyuman diwajahmu
Membuat ku terdiam dan terpaku
Mengerti akan hadirnya cinta terindah
Saat kau peluk mesra tubuhku

Banyak kata
Yang tak mampu kuungkapkan
Kepada dirimu

Aku ingin engkau slalu
Hadir dan temani aku
Disetiap langkah
Yang meyakiniku
Kau tercipta untukku
Sepanjang hidupku

Aku ingin engkau slalu
Hadir dan temani aku
Disetiap langkah
Yang meyakiniku
Kau tercipta untukku
Meski waktu akan mampu
Memanggil seluruh ragaku
Ku ingin kau tau
Kuslalu milikmu
Yang mencintaimu
Sepanjang hidupku

Aku ingin engkau slalu
Hadir dan temani aku
Disetiap langkah
Yang meyakiniku
Kau tercipta untukku
Meski waktu akan mampu
Memanggil seluruh ragaku
Ku ingin kau tau
Kuslalu milikmu
Yang mencintaimu
Nota kaki :
>> Melody...lirik... selalu membuai perasaan. Aduhai jiwa....

 

ENJOY READING MY STORY !! :)

1 typewriter yang prihatin:

atiq lee said...

owh. sweetnya :)

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!