5/15/11

25 Song, 25 Days

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Ini adalah entry sticy post, sebarang entry baru, sila scroll ke bawah yer

Dengan gigihnya akan kembali memasuki cabaran berblog.
Sebab ape amik cabaran neyh... Hahaha... Kan da dekat final, haip2... babap nak ??
Tak nak ekceli, tapi sebab nak menunjukkan saya kaki karaoke tegar dan saje jer nak buat, buat ilang bosan...Sekian time kasih...Hehehehe


Nota kaki :
>> Jangan pitam lar kalau tetibe ade video aku nyanyi lak. Hahahaha... Gurau !!




ENJOY READING MY STORY !! :)

7 typewriter yang prihatin:

DeQNie daK DaiSy said...

mau join boleyh kah? hehehe..tgk, cam bes jek

Saya Cha Si Budak Emcem said...

hahahaha...sile2...mengisi mase lapang katanya...

DeQNie daK DaiSy said...

hehehe....tq mucux ! bosan la xde pe nak wat...neway, korang da siap?

Saya Cha Si Budak Emcem said...

same2...erk...siap apenye yang ?? kalau lagu neyh, tak sampai hari ke 25 lagik...

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

wah..besh3 nyanyi.. tq ea sgghe ke blog..

Saya Cha Si Budak Emcem said...

hahaha...yer besh...setiap ary boleh nyanyi cik nusha...

DeQNie daK DaiSy said...

Nk taip sihat benonye...hehe

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!