6/2/11

Sarepah Sahela !!

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Tahun lepas aku wish kan ??
Tahun neyh aku malas dah nak wish...
Lantak ape aku, ko kecik aty ker tak ??
Lantak lar ko dah umur 23 ker 25 ker kan ??
Lantak lar aku nak wish idup bahagia ke tak kan ??
Yang penting malam tadik,
aku da wish paling awal !!!

Hahahahaha...

( Wishes paling biadap yang pernah aku buat )
Nak bagi bufday girl nanges teresak2...

Hahahahahaha... ( Gelak jahat )


Nota kaki :
>> Aku tak de DUIT nak pos laju hadiah ko...Aku bagi nanti jer, time ko sanding...merangkap hadiah dari time kite kenal sampai lar ko dah tak de dekat BMI da... hahahahahaha... TAK ADE DUIT !! Lalalalalala~
>> Ko manusia satu2nya yang paling suke carik gadoh dengan aku, dengan itu, aku wish bufday dekat ko dengan cara neyh.




ENJOY READING MY STORY !! :)

1 typewriter yang prihatin:

Shayra said...

aaaaaaaaaaaaaaaa apeni wish bapakla keji. hahahha. mekasih la, meng-contribute satu entry sempena besday haku yang hot ni. mintak maaf klu ade silap salah dr pihak aku, biasalah, langit x selalu cerah sbb langit gelap bila dah malam. sekian terima kasih. uhuuuuuuu...

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!