5/5/11

Day 15 - A song you love singing along to.

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Sudah masuk cabaran hari ke 15... Hahahaha.. Diam tak diam kan ?? Lagi 10 hari jer lagi sebelum cabaran berakhir. Hehehehe... Baru bangon tdo pas makan ubat, tdo pas asar lar kan. Kawan ngan momok ko nanti. Sigh ~ Aku se macam tajuk cabaran neyh tak habis ler pulak. Ke tak ?? Betul la kan ?? Banyak songeh pe jadah lar pulak... Okeh2...

Destinasi Cinta - Dato` Siti Nurhaliza.

Di Hati Yang Mana
Ku Temu Cinta Terindah
Kau Berikan Ku Jawapan
Tiada Lagi Persoalan

Sambut Cintaku Ini Sayang
Berselimutkan Kasih Kita
Di Ruang Hatiku Yang Terpencil
Mekar Cinta Kita Yang Akhir


Chorus
Kini
Menuju Ke Destinasi
Puncak Cinta Tertinggi
Aku Menunggumu
Aku Takkan Jemu
Kerna Cinta Itu
Termanis Bagiku


Verse 2
Mimpiku Semalam
Kau Hadir Bersama Cinta
Kau Lukiskan Dua Hati
Lambang Kasih Sayang Sejati

Kau Datang Bersama Sinar
Menyuluh Hatiku Yang Pudar
Kini Semua Kembali Berseri
Bila Kau Hadir, Ku Damba


Ulang Chorus
Bridge
Matahari Masih Jingga
Menyala Cinta Bagai Bara
Perjanjian Kita Berdua
Kekal Selama
Berdua
Berdoa
Bersama
Sayang


Ulang Chorus

Nota kaki :
>> Hahahahaha...aku ta berapa paham kenapa kalau kuar lagu neyh aku suke pasang kuat2 dan nyanyi dengan girang walaupun masa tue aku tengah murung atau moron tahap gaban. Lagu neyh seronok dowh untuk menyanyi sambil terjerit2 macam beruk mak yeh. Sumpah best... Mari karok !!



ENJOY READING MY STORY !! :)

2 typewriter yang prihatin:

kAmi dAn mEreKa said...

ke pernah ada kenangan manis dengan lg ni sebenarnya? hehe ;)

Nur Laili Binti Iswan said...

hahahaha...idok ler....ta de kenangan manis...tapi dulu cha memang minat gle kat siti...hehehe

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!