5/9/11

Juvana - Zahiril Adzim

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Tadi,
sambil makan2 dengan si mok2 tue,
saje jer lar test tengok cite JUVANA neyh.
Hurmmmm...
Sudah episod 3,
not bad,
Best.
Jadik menci lar pulak dekat watak Botak tue.
Sekali lagi mengagumi bakat yang dimiliki oleh
Zahiril Adzim 
& Izreen Azminda.

"Juvana mengisahkan seorang remaja berusia 17 tahun,Daim, yang didapati bersalah atas tuduhan membunuh ibu serta teman lelaki ibunya.Mahkamah menjatuhkan hukuman agar dia dihantar ke Sekolah Pemulihan Akhlak Wira Bakti, iaitu sebuah sekolah Badan Bukan Kerajaan (NGO), sehingga dia cukup umur untuk dibicarakan semula.Daim menjadi mangsa buli oleh sekumpulan pelajar yang terbabit dengan kes jenayah yang serius.idak selamanya bernasib malang, Daim mempunyai harapan apabila Cikgu Zakiah, satu-satunya guru wanita di situ, ditugaskan ke sekolah terbabit."

Nota kaki :
>>Kalau aku jadik cekgu, sory lar..Aku tak akan mengajar kat sekolah macam neyh. Sebab aku takut aku yang buat kes juvana. Bahahahah..




ENJOY READING MY STORY !! :)

2 typewriter yang prihatin:

Farhana Basri said...

suka jugak tengok juvana. tu la kan, x rasa takut ke mengajar dekat situ. hehe.

Saya Cha Si Budak Emcem said...

hahaha...tahu ta per...pompuan lak tue...menggigil cikgu tue kene dengan budak2 botak...

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!