5/5/11

Air mata jatuh macam air terjun. Hari neyh hari kesedihan saya..

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Saya,
yer saya cik Cha,
Sedang bermood walang,
Galau,
Banyak sebab...
1. Paper comm tech yang saya target tinggi tadi, soklan punye lar susah.
2. Perot saya masih bermasalah walaupun 2 hari yang lepas da pergi jumpe doc.
3, Saya bermimpi tentang masa lampau saya yang sangat memeritkan.
dan...
ntah nape tetibe...
saya rase nak menangis...
Sebab lame gela kowt da tak nangis...
huhuhuhuhu..
Nangis ar jap...

Nota kaki :
>> ‎" kalau saya diberi peluang untuk meminta sesuatu sekarang, saya akan minta...putarkan kembali masa & kosongkan fikiran saya dari masa lampau yang sangat memeritkan.... " Hanya itu yang saya minta... ;( 





ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!