4/12/10

| ta de mood lar nak wat assignment |

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Huh...jam 11.31 pm... tetibe an, bebudak kat hostel neyh lari macam kene kejar hanjing...huhuhu...engatkan nape ?? Upenye warden ngan fellow naek...cit...sebabnya ade spot check, budak luar masOk hostel..Ineyh musti kes ade budak mulut longkang lar neyh... Aku pown ta faham dak hostel neyh, lu jage tepi kaen lu sendiri sude...nak sebOk hal owang ape hal...ade dak luar tue ganggu kehidupan kowang... BONGOK !! ++

In case, tetiba aku lak memang dari tadi ta de mood gilew nak buat assignment...ngek gilew lar dak hostel neyh...abes sume warden lelaki naek hah...tapi terubat gak ar, sebab sir roy masuk bilik kami dengan pujian yang memberangsangkan...hahahahaha...credit to kami sebab bilik ta kotor...yeay !!

Bangga jap kene puji...tapi....huhuhuhu...still ta de mood nak buat kerje...homesick sebenarnya aku neyh...terengat akak yang tunggu ary nak bersalin...kenape lately neyh aku rase sayang dea lebih dari dulu ae ?? Dulu dea suke cari gadO ngan aku tuh...cis...hahahaha...no point...da lar...sambung tengok movie sementara menunggu kekecohan diluar sana kembali redha... MACEH SIR ROY..


ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!