4/14/10

Akak....Time Kasih.... =)

www.tips-fb.com

Salamualaik...


Itu kakak aku

* sile abaikan budak berbaju denim disebelah dea *

aku sayang sangat kat dea sebenarnya...

kalau owang tengok kami berdua depan2...

memang macam hanjeng ngan kucen....

tapi...

sebenarnya...aku gilew sayang kat dea...

even dea suke marah2 aku * dulu lar *

dan sekarang...

aku nak ucap tahniah dan time kasih banyak2 kat dea...

TIME KASIH sebab dea bersabar...hampir 4 tahun...dea menanti detik hari neyh... macam2 dea kena tegur ngan family.... sampai satu tahap mak yang tak kisah pown jadi kisah...

TAHNIAH sebab akhirnya....akhirnya...bertambah lagi sowang ahli keluarga kami yang lahir dari rahim dea....

P/S : patut lar mood aku ta okeh since lik dari JB diz week...kepala aku asek ingat kat dea jer...huhuhuhu...petang tadi, baru jer nak anta mesej, tanya ta bersalin lae ker ?? Baru nak taip mesej, abang ipar aku mesej, kata akak da selamat bersalin...ALHAMDULILLAH...aku bersyukur kerana sentiasa diberi rasa hati yang ta pernah silap... =)


ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!