4/25/10

Selamat Pengantin Baru

www.tips-fb.com

Salamualaik...

 ~ Tahniah buat Abang Yai dan Kak Meera ~
Nothing to say,
sebab aku pown baru sampai ke hostel jam 9 malam tadi...
masih dalam mood yang tidak sihat... Uhuk3... * batuk2 ngan terOk sekali * ades =(
dan ++ kena gatal2 ngan sangat... erghhhhh... mengapakah ??
Untuk Abang Yai dan Kak Meera...
Selamat Pengantin Baru dari Saya...
Ececececeh...skema lar lak ayat aku...
Tapi satu benda aku ta suke kalau pegi kawen neyh kan...
bile kene berdepan dengan soklan2 macam neyh :

" adik, bile lae ? "
" Noi bukan tak chanteq * wokeh, ayat penyedap yang saya suke...huhuhuhu *, tapi kenapa sampai sekarang ta de pak we lae ? * ending yang memurungkan diri * "
" jangan jual mahal sangat noi, nanti ta de owang nak "

Antara2 ayat yang .... Aku 23 yer...bulan 10 nanti baru masOk 24... dan abes belajar dalam masa 2 tahun lagi... kalau mase tue aku TAK KAWEN LAE...okeh fine...boleyh kuar statement2 macam diatas tue...tapi ineyh....aku masih dewasa remaja * wah...apekah *... dan kalau aku engen cari calon suami...aku engen seperti....

 ~ Incik Fadhli n Incik Adam ~
dan...
.
.
.
.
.
.
nampak serasi macam ineyh ...

 ~ Ineyh saya dan sepupu saya yang gewdiq !! ~ 
Nota kaki :
>> Perlukah aku di match maker sekarang ?? Ta mO lae sebabnya aku masih berpantang... Rase ngeri kene main dan diperbodohkan ade lae...huhuhuhuhu... biar lar ape yang owang nak kate... bagi aku... single lagi mudah buat mase sekarang... =)... Kemana2 aku pergi ta de sape nak kongkong atau ta de sape2 yang perlu aku jaga hatinya... Kalau yer aku ade simpan perasaan pade sape2...ta bermakna aku nak seriyes...dan sesiapa yang nak seriyes dengan aku, maksudnya kena pastikan yang hidupnya akan 100% totally dengan aku lepas neyh... that`s all...


ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!