4/20/10

J.I.W.A K.A.C.A.U

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Hurmmm...
semalam ngah buat2 assignment OSHA...
tetibe jiwa kacau...
pkran merapu...
ades...
ape yang aku pk...
aku pown ta taw...
engat muke mak * even deowang nak datang esok *
engat muke dea...
engat muke dea yang lagi satu...
ergh....
dan akhirnye tetibe aku nangis..
* huhuhuhu...neng yatimah tol lar *
ohh...hati...
mengapakah jadi begini ??
ko jangan macam2...
nak pekse da neyh...
sedeyh2 plak dea...
ko nak result macam sem lepas lagi ker ??
haish...kan da kene marah ??
da2...p study...
bukan lame pown...
jap jer...3 paper...peh2 leh lik coti...
Nota kaki :
>> Wokeh, fine...upenya aku demam... pas tue sindrom PMS lak... pk macam2...benda masa depan pown da ade dalam otak aku... ape da ??? da2.... bangun mak cik !!! study !!!

ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!