4/1/10

| lately neyh... |

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Lately neyh aku zero,
Lately neyh aku nothing,
huhuhuhu...
ntah lar ape yang ta kena....
tapi makin lame aku se...
erghhhhhh... what eva...i`m sucked n tired okeh !!
tired being me who is playing with u...
Dan tetibe lately neyh,
aku se...
LAMA LAE KER NAK ABES DEGREE ??
Huhuhuhu...environment dan tempat yang ta menyeronokkan...
sib bek aku dianugerahi kawan2 yang menceriakan dan comel lotey segala...
ade masalah, ta de masalah,
duk jer ngan mereka...
musti ilang masalah...
kalau ta, musti aku kene baling baldi besi ngan puan hasnah keliling uma sebab benti belajar...
huhuuhuhuhu...

* haish...cha...ta bek mengeluh...biase lar student...sumtimes kite down bile tengok keadaan sekeliling yang.....erk....patut ker aku ade kat cneyh *

Post entry yang aku sendiri ta faham aku tulis ape....huhuhuhu...ikot kowang lar nak faham ker tak ?? huhuhuhuhu...

Nota kaki :
>> Tulang rusuk...tulang rusuk...ade ta lagi engkau untuk lengkapkan tulang rusuk aku yang rapuh neyh ?? Haish.... * mood miang keladi =p *...lalalalala ~


ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!