4/19/10

si luncai dengan labu - labunya

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Wokeh... aku ta nak cakap banyak...
cume aku agak kesal...
dengan perangai keanak - anakan
segelintir umat manusia
yang terang2 an kata mereka neyh da berusia dan MATANG...
Aku pown ta nak mendoakan yang ta baik dalam kehidupan mereka...
Yang...
hurmmmmm...
Aku juga bukan mempersendakan tentang apa2 yang mereka ingin lakukan...
tapi...
mudah...
ALLAH ITU MAHA ADIL
dan
MAHA KAYA...
Jangan terlalu berbangga dengan kehidupan yang kamu pilih dan kamu agungkan sekarang
Bahagia atas penderitaan owang laen...
ingat...
kita manusia...
bukan nabi...
yang penuh dengan pahala dan mukjizat dalam diri dea.
KITA MANUSIA YANG PENUH DOSA dan NODA...
hanya sedarkan diri tentang itu.
Nota kaki :
>> Aku ta bape nak faham dengan segelintir manusia macam neyh ?? When u said go, then go... Jangan nak tunjuk lagi dalam kehidupan aku... Untung kan dapat aku yang memang ta banyak bunyi neyh ?? Sowy...kalau awak engat, saya akan menjadi pompuan gilew macam ex awak...This is not me... For me, when i said it`s over... mean it`s over...so...over... then ta payah nak menunjukkan kebahagiaan awak kononnya depan mata saya. Engat sikit, tanah suci itu tanah haram !!! Hanya engat itu..N kamu, cik hati yang sangat saya cintai dan sayangi, bersabarlar... biase lar tue... biarkan saje si luncai dengan labu - labunya. =)

ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!