4/11/10

| ta de kelas |

www.tips-fb.com

Salamualaik...

IST ( 9.00 am - 9.55 am )
~ engatkan nak pecah rekod kedatangan, aku ta de ponteng lae kowt kelas neyh...tiap kali nak ponteng musti ustaz ade hal...masuk spital lar, kencing manis lar...huhuhu...dan sekali lagi, untuk ary neyh, rekod aku diselamatkan dengan hal ustaz...ta tercalar lae lar neyh gamaknya namO den...yezzzaaa !!

Pro Comm 1 ( 10.15 am - 12.10 pm )
~ sepatutnya rini, ade public speaking...tapi aty still ta berdebar2...kalau ikut shayra kate, kalau aty berdebar2 tue, tunggu jer lar...musti tyme kite sampai...tapi mangOn pagi tadi...aty sangat riang...ta rase pape pown...sat g da siap berpakaian, berbaju kurung berwarna ungu, kayaknya seperti seorang kaunselor * sesuai ngan topik public speaking... sebagai seowang kaunselor yer mak2 minah dan pak cik mat...huhuhuhu...OVERCOMING THE FEAR OF LONELINESS... * dapat mesej dari Janna, " Madam EL, saya baru naik tingkat 5 "....ergghhhh...suke bab ta de kelas...tapi bengang gile sebab da siap dengan sempurna....

Network Security ( 3.00pm - 5.00 pm )
~ walaweyhhhh...ta taw nape ?? Tapi tadi ngah lepak makan mihun sup ngan shayra, tetibe zizul anta mesej kate kelas dipinda hari jumaat...huhuhu..tetibe tadi terpk nak pegi karOk rini lak...tapi pk kan Lat yang nak ikut...ta pe kite pg Wangsa Walk esok...

Nota kaki :
>> Tengok...macam ta de arah kan ?? huhuhu...kalau aku tahu, aku lik dari JB ary neyh...adoiyai...aku still ta de mood nak bikin ape2...sebab aku se lately neyh, otak aku sendat gilew...so, ta sabar nak tunggu ary esok...nak pegi Karok, na release tension...hope more betta...


ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!