4/18/10

Ape istimewa Spa Qistina ?

www.tips-fb.com

Salamualaik...




B4 aku tewoskan perjuangan membebel dicneyh, ingin aku tegaskan ineyh bukan kritikan, pujian or pape yer, ineyh hanya lar pandangan seowang penonton. Hahahaha...takut2 lar, nanti jadi kontrobesang kat luar sane an... Okeh... Jom...

Spa Q or Spa Qistina... Ape hebatnye ?? Ape istimewanya ?? Ape gahnya ?? Aku sempat tengok full episod mase musim pertama jer... Mase tue, yang jadi Qistina still Norish Karman... Hurmmm... bermulanye kegilaan aku pada watak Dafi...erghhhhhh...si emcem yang cute pakai toyota swift, kereta kegemaranku... Ahah... Dan bila masuk musim ke dua, aku tengok banyak skip... cume jalan citenye masih tak berubah... PASAL OWANG KAYA2, PASAL REBUT2 LAKI KAYA, PASAL CARI LAKI2 EMCEM... what the ?? cite melayu memang camney ae ?? opppssss.... jangan mengeji cik laily... sile ke paragraph len please...


Dan ujung minggu, di umah Along Ain, akhirnya aku berkesempatan tengok 6 episod pertama Spa Q musim ketiga ataupun da diubah kepada Spa Qistina... Hah... Ape yang buat aku tengok ?? 1st, aku terbangun awal, aku nak tolong buat makanan kat dapur, along ta bagi... suh tengok tv duk luar... aku pown layan lar...tetibe ta de cite kartun best lak, tangan saje2 tekan info... tup2 nampak Astro Box Office, ade Spa Qistina... Aku actually ta de lar tertarik aty ngat ngan kontrobesang yang melanda semasa pembikinan dea... Then, untuk menghilangkan bosan, aku tengok...


Actually, aku engat hebat n gah sangat sampai ditayangkan kat Astro Box Office... Upenye...hurmmm...indah khabar dari rupa...ineyh musti kes politik hiburan lar ney... Syarikat tue kan syarikat kakak ipar Dato` Siti Nurhaliza... Owang besar industri hiburan... Tue sebab sajew mewujudkan pelbagai kontrobesang... Pasal Fasha yang gadO ngan Nora Danish sampai Mak Jan tue tarik diri lar, pasal kes Azizah Mahzan dulu lar, pasal penggantian watak Qistina lar... huh... politics game lar... Dan sayangnye, tetibe aku se ta patut ade Tiz Zaqyah dalam drama neyh. Ta padan betul lar bawak watak MAYA tue... Jaoh ngat nyempang dari Nur Kasih ngan Asmaradana... Memang sepatutnye, watak MAYA yang gedik n garang tue, Ummi Nazeera yang bawak...huhuhuhu... Tiz ta besh bawak watak gedik gtuh !! arghhhh...


Okeh2...ta nak komen lebeyh... so sape yang ade Astro Box Office tue tengok lar... ineyh hanya pandangan peribadi... Klise sangat cite melayu sekarang... Dan tentu2 lar, kite dapat detect reality, owang kaya2 neyh... memang ta pernah happy, ade jer masalah...hahahaha... Atau pown, pade sape yang ta suke cite melayu, ta payah lar terpengaruh dengan kontrovesi Spa Qistina neyh.. Kontrovesi tue hanya nak melakukan drama... Ituh sajew padahal jalan cite... huh... hampeh...dan aku dengar, ade ura2 untuk sambung lagi cite neyh... cit !!! sudah2 lar...


Nota kaki :
>> Ker aku memang ta suke pelakon2 dalam tue yang buat aku nyampah ngat ngan cite neyh ae ?? Huhuhuhu... Fasha... watak klise...cite dalam surat khabar macam hebat sangat... ta de lar nampak sangat watak pelacur kelas atasan dea...aku pown ta faham nape dea kejar sangat si Ijoy Azhari dalam cite tue ? Sebabnye dea dendam, Ijoy clash ngan dea masa study same2 kat London * again...cite owang melayu...ta leyh blah...nak belajar2 luar negara jer...ta sokong product tempatan tol *, then disebabkan clash tue, dea jadi pelacur. What the ?? Penonton sekarang pown leh pk ngan bijak lar Kak Eton Jiwa... Walaweyhhhh... Tolong lar produser tempatan... Produce a good quality drama for us !! Ades...



ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!