4/4/10

| ade yang tak percaya ? |

www.tips-fb.com

Salamualaik...



Hahakz, bile aku buat tindakan sedrastik neyh...ramai yang ta percaya...hurmmm...umate ?? mungkin jugak ta percaya, tapi dea ta nak cakap lar kan...dea musti lar akan support jer benda yang aku bikin. Aku pown ta percaya gak...camne leh sedrastik n sekental neyh...mungkin, jawapan mudah...AKU DA BOSAN N DA PENAT ngan permainan manusia2 tuh dibelakang aku...Aku ta suke lagi ade manusia yang jadi followers ta berdaftar dalam kehidupan aku...sungguh aku ta suke...bile kamO kata, saya kena blah...so, saya blah...da ta de ape lagi nak discuss...rite ??

Cume kepada yang berkenaan, aku mengharapkan bantuan kalian dalam sedikit waktu...sampai aku betul2 mampu berdiri dengan teguh n tak jatuh lagi...sangat2 mengharapkan bantuan kalian...insyaallah, ta lame...cume sedikit masa yang singkat...LAGENDA untuk diri aku ta pernah berakhir kerana dea...sebab sunggOh, aku betul2 mengiakan lagenda tue dalam kehidupan ku...aku ta penah anggap dea mati...tapi bagi aku...ineyh pengakhirannya...

" Ya Allah, aku hanya mengharapkan bantuanmu untuk terus teguh melalui segalanya di muka bumi ineyh. Jika ineyh, yang Kau berikan sebagai dugaan, aku redha menerima seadanya... Jika ineyh yang Kau berikan sebagai peringatan, juga aku redha kerana mungkin ada hikmah dan perubahan yang aku harus lakukan. Terima kasih, kerana walau sekotor dan sehina diri ineyh, Kau tetap datangkan dugaan untuk aku ketahui betapa sayangnya Kau pada umatmu. Kuatkanlah hati ineyh, Ya Rabbi. Ampunilah dosa2 mereka, Ya Allah. Amin "

Nota kaki :
>> Aku adalah aku yang lama... dugaan neyh ta merubah sedikit pown AKU yang adik2 kenal...then...journey suda bermula untuk mencari dan menanti TULANG RUSUK YANG SEBENAR dalam hidup aku...moga segalanya dipermudahkan.


ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!