4/13/10

| moga ALLAH ampunkan dosanya |

www.tips-fb.com

Allah...
Ampunkan dosanya...
Sedarkan dirinya...
Tentang kesilapan yang dea lakukan...
Tentang luka yang dea berikan...
Tentang kehidupan sebenar yang dea cari...
Hanya itu...

Nota kaki :
>> Maafkan saya...saya ta leyh nak jawab kol awak bile awak kol family saya...saya rase....hurmmmm...saya rase annoying gilew...nak kate berdendam...hurmmmm...ntah lar...tapi luka yang awak bagi memang besar dan perit sungguh...nape lar ae, depan mak bapak saya awak baek gilew... Saya ta kate saya ta buat salah...Senyap dan pelarian saya, sebab saya penat berada dalam dunia awak...Saya punyai dunia yang lebih baik dari ituh...Selangkah awak pergi, ta payahlar nak paling ke belakang lagi.... SAYA NEYH PARASIT KAN ?? hurmmmm... k...moga ALLAH bersama awak...


ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!