4/14/10

Best Teamwork

www.tips-fb.com

Salamualaik...


~ credit 4 all teamwork ~

a) OSHA group - aku se aku ta kan dapat lagi team group yang sebest neyh... handle visit yang baru 1st tyme buat diz semester ngan penOh kesabaran dan ketaatan... Macam2 masalah tapi tetap sekental seperti biasa walaupOn bunganya 5 owang jer dalam kelas...
b ) PRO COMM group - untuk english awareness campaign...alhamdulillah, booth kami dapat menang best booth mase tue...tapi hampeh ket lar, sebab hamper kucikx gilew...sib bek bukak dalam kelas sambil makan berjemaah...huhuhu...so, same adil lar kan...
Nota kaki :
>> Hampir ke penghujung semester 1/2010.... next 2 week final exam start... waduh...aku neyh pown macam ta de kesedaran diri... banyak sangat laghO nye...huhuhu... moga dipermudahkan jalan untuk semester neyh... Mak mengharap yang terbaik... rituh lagi mak da cakap kat aku... Okeh...aku pown ta pernah patah semangat selepas macam2 dugaan datang sepanjang setahun setengah neyh... Dan aku harap, next sem...if ade lagi subject yang aku kene handle event atau ape2 pown majlis, aku dapat lagi teamwork yang best macam 2 subject neyh... HAVOC GILEW !

ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!