4/4/10

| maaf yer |

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Patut ker mintak maaf sebab private kan blog ??
Pada shayra jer lar sebab aku terbagitaw lewat...
Pada yang len aku da inform dalam facebook...
Dan harapnya boleh beri kerjasama sepertimana yang aku mintak if ade lagi kerajinan nak membaca blog tue...
Ade sebab...
bukan ckit tapi manyak..
cuma sebab utamanya...
AKU TAW FOLLOWERS BLOG AKU BUKAN 13 OWANG YANG BERDAFTAR TUE JER...
tapi ramai sangat silent followers,
yang jadi duri dalam daging untuk aku terus bercerita...
Hak blog yer...
medan sendiri,
rumah sendiri,
so, ikut suke aku nak tulis ape ??
rite my followers ??
So, tue sebab aku TERPAKSA BUAT BENDA YANG AKU TA NAK BUAT SEBENARNYA...
aku ade hak, k...
dan kali neyh...
aku kotakan ape yang aku kata...
apa yang aku pahatkan...
and for all my fwens....
THANKS COZ GIMME SUPPORT !!
Love ya` so much !!


ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!