4/8/10

| owang kurus ta leyh senam |

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Aku selalu dengar fakta2 macam neyh bila aku berpakaian atau berniat nak mengeluarkan peluh... " Ko an da kuwOs, kenapa nak senam lae ? " ... Hahaha...ner leh cam tue an, engat owang kuwOs tue chat ker ?? Mane der ?? KuwOs ker gemOk ker berisi ker melidi ker, kite sume patut mengamalkan gaya idOp yang sihat taw... Disebabkan itu lar, dari semalam actually, aku deal da ngan Lat nak ajak dea pegi GIM malam neyh... Kebetulan, hari neyh, giliran pompuan lak guna GIM Malam... Kalau nak ikutkan dari sem mule2 dulu, aku da daftar jadi kelab GIM, tapi...yang adoooo...mak malas nyah... Cume tadi ade kesederan sivik, bila aku baca lik topic public speaking aku... Bersukan neyh salah satu cara untuk dealing tips with loneliness...So, why not cube kan ??

Alhamdulillah... akhirnya berjaya gak kuarkan pelOh. Punye lar lame aku ta bersenam neyh...adeh..setakat bersukaneka tue da biase...tapi mane lar kuar pelOh sangat an...ary neyh...aku puas aty, bukan takat kuarkan pelOh...tapi dapat jugak lepas geram tumbuk punching bag tue..

Tetibe afta` tue, lepas kuarkan 150 kalori...semangat membuak2 untuk kembali lagi ke GIM selepas ineyh... MAJULAH SUKAN UNTUK ANAK PAK CIK DAN MAK CIK YANG MANIS INEYH...hahahaha... =p


Nota kaki :
>> Ahah...ape lagi kengkawan ?? Jom lar...takat sehari paling mengOng pOwn 100 kalOri kowang bakar, okeh kan ?? Cube menjadi masyarakat yang sihat, cemerlang, gemilang dan terbilang...hehehehe... Kuwos ke kowang, gemOk ke kowang, ituh ta penting...yang penting... SIHAT !!


ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!