4/7/10

| jawab lagi, ea ? okeh =) |

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Okeh2...aku kene jawab lae soklan neyh even aku da pown menjawab banyak kali... KENAPA BLOG NEYH PRIVATE KAN ??

a) Blog saya sering dicerObOh oleh silent followers yang ntah pape... dan akhirnya kesabaran saya benar2 dicabar ujung minggu lepas membuatkan saya mengambil keputusan ineyh... Segala - galanya saya tukar... * ta kesah lar if berapa ramai kawan nak marah sebab asyik tukar nombor je * sebab saya pk kan privasi diri saya. That`s all...

So, ituh jawapan yang sebenar...tapi bukan aku tak inform pade sape2 yang memang jadi followers tetap...Aku mintak lae email untuk aku invite...that`s all...mudah kan ?? Terpaksa diketatkan pengawalan pembacaan dari mereka yang berada di luar sana. LARI ?? Nope...bukan nak lari...tapi nak pergi sebab itu permintaan dari seseorang...Aku hanya menglangsaikan permintaan dea dengan syarat HIDUP AKU TERPUTUS DENGAN SEGALA KAITAN YANG BERKAIT RAPAT DENGAN MEREKA. Enough is enough !! Rite ??

Nota kaki;

>> So, pada sape2 readers yang betul2 ta de kaitan ngan mereka2 ituh...anda diminta memberi email kepada tuan rumah untuk diinvite...Ineyh blog hanya kepunyaan saya yang mana, hanya saya mempunyai hak menulis ape yang perlu ditulis. ENOUGH IS ENOUGH !! I`m tired being a toy to them !!


ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!