3/22/10

| tetibe rindu... |

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Di dirimu aku menemukan
Yang mencintaiku
Yang menyayangiku
Di dirimu aku ketakutan
Kau biarkanku
Kau tinggalkanku
Bila kamu tak lagi denganku
Ku tak tahu apa ‘tuk jalani hidupku
Bila memang kau pergi dariku
Ku tak ada lagi di dunia ini
Mengertikah kau siang malamku
Dan tangis tawaku
Kau semua hidupku
Pandang aku pandanglah hatiku
Aku tak mampu melangkah tanpamu
~ ihsan lirik harga diriku - waliband ~
Nota kaki :
>> memalam gneyh, tetibe jadi sentap...lame da kowt aku ta cakap2 sal feel neyh...hurmmmmm...bukan mudah kowt nak lupe ape yang penah jadi sebati dalam hidup kite kan ?? Tipu kalau aku kate aku ta engat... Tipu lar kalau aku kate aku ta rindu...cume lately neyh, aku malas nak pk...Juz tadik, kenangan tue datang balik... ade lagi kowt simpanan suara yang aku rakam mase dea nyanyi lagu neyh....hurmmmmmmmm... dan tetibe aku terbawa2 kenangan dulu...sungguh...malam neyh aku rindu...moga esok pagi aku mangon, aku stabil seperti sebulan kebelakangan neyh. AMIN !!!

ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!