3/22/10

| bile saya kene kenen2 kan |

www.tips-fb.com

Salamualaik...

ades, mane aku nak start cite pasal entry kali neyh...huhuhuhu...actually, cite neyh cite rahsia...tapi aku ta leyh nak simpan...erghhhh...otak aku senak dowh...citenye macam neyh, semalam aku tukar status relationship aku dalam facebook...dari in relationship kepada single...yer lah, aku pown ta taw lar, ade jugak yang mengusha benda tue upenya. Sebab b4 neyh, kalau aku tukar ker, aku ta tukar ker, ta de lak owang nak komen2 bagai an...tapi tetibe................

Photobucket
memang lar tak banyak komen...tapi komen2 yang mereka beri tue mengganggu otak aku gak sebenarnya...sebabnya...aku sesajew jer...then pas tue aku pown tukar lik lar, status tue dari single kepada it`s complicated...hahahah...tyme neyh lar upenye aku taw aku sedang dikenen2kan oleh seseorang...erkkkk...perlukah ?? aku jadi pening jap.... SEBABNYE....aku ta penah kene kenen2kan, okeh !!! Mak punye idop selalu, idop mak sowang jer...ta pernah hamik taw keadaan sekeliling...dan aku se, disebabkan isu neyh lar, aku dibuli oleh si gumuxs dalam bilik neyh sepetang...haish !! dea punye gelak gile2 punye...bayangkan, kalau da malaun sowang neyh gelakkan aku ta hagak2, apatah lagi aku nak cite ngan adik2 merangkap jiran sebelah aku neyh...haish !! mau aku kunyah kepala lutut sendiri kene nganjeng ngan mereka...

Photobucket
Nota kaki :
>> Aku ta taw nak tulis ape sebenarnya.... tapi teringin nak berkongsi...nak cakap ngan dak2 neyh, takut kene nganjeng...hurmmmmmm...ta penah2 kene macam neyh...adeh lah...nak cakap macam mane...aku ta suke sebenarnya kene kenen ker, kene match maker ker, n ape jadah lagi talian hayat helpline yang bernama cari jodoh...i have my own right to choose anyone to be my soul...cume bile jadi macam tadi2, aku se macam menjerut leher pulak, bile rituh family day, bile ade mak cik2 yang tanya, aku leh jawab " ALA, KALAU NOI TA DE, CARI2 KAN LAH YANG ELOK2 KET, BOLEH BUAT TEMAN IDOP SEPANJANG HAYAT "....aku GURAU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Okeh ??? wuwuwuwuwuwu ~ kalau nak dipilih, dikenen, dimatchmaker kan pown, huhuhuhu...tunggu lar sampai anak pak cik iswan yang gilew n biol neyh kembali stabil...muahahahaha...sebabnya aku ta nak lar kan, satu ary nanti kowt, owang nyesal sebab dapat aku yang tak betul n kepala mereng neyh....... That`s all for today... wink ~ =D

ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!