3/11/10

| Allah, bantu saya.... |

www.tips-fb.com

Salamualaik...

" Ya Allah, bantu shaye...jangan diporak perandakan hati saya jadi begini. Saya bukan orang seperti ini sebelum ini. Jika benar, apa yang saya fikir, moga ditunjukkan jalan dengan terang tentang segalanya. Jika tidak, jangan benarkan saya, sakiti hati dea lagi...Moga bantu saya melakukan keputusan...Saya ta nak peluang yang diberi dihancur berkali2 seperti dulu...bantu saya, Ya Allah. Kerana saya buntu.... =( "

Nota kaki :
>> Aku ta nak jadi macam neyh...sungguh ta nak...kalau lar dea faham ape yang aku rase...hmmmmm...awak, kalau baca post neyh...tolonglah selami hati saya...hurmmmmmm...


ENJOY READING MY STORY !! :)

2 typewriter yang prihatin:

InaYusoff said...

nape neh dear?..

Nur Laili Binti Iswan said...

owang se nothing sangat dalam idOp dea...
ta de pape pown dalam idOp dea...
bukan macam dulu...
da banyak peluang perlu pergi,
tapi ta penah berkesempatan sebab owang pk dea sayang kat owang...
tapi lame2...hurmmmm

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!