3/9/10

| bila adik2 memetik gitar |

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Xctually post neyh da lame aku nak publish, tetibe terstuck pulak...rase macam tersekat...hehehehe...ta per lah kowt, even da lame kan...aku pown ta taw nak mule dari mane, tapi malam ary jumaat minggu lepas, tetibe aku bertanya dengan umate merangkap adikku yang chat itu,
" ujung minggu neyh nak p mane ? "
" sok na kuar, teman ana beli gitar...."

huhuhuhu...dan dengan cemerlangnye, aku kate nak ikut...sebabnye mudah, sesape jer yang ade kat bumi british ujung2 minggu begini, akan merasakan sangat senak otaknye. dan lagi satu, aku sangat teruje bile Lat kate nak beli gitar.. Dalam pale hutak, da berlegar2 persoalan, adik2 aku neyh nak jadi musician ker ?? hehehehehe...macam sonot jer...

Dan ary sabtu tue pown, tertunai lar hasrat ana untuk membeli gitar. 1st tyme masuk ke kedai musician, tetibe rase jakun yang amat...sume benda aku nak pegang, walaupun taw yang aku neyh sebenarnya ta reti pown nak memain menatang2 tue...tapi support tue yang penting, bab aku dengar ana siap da download kord gitar dari internet...hehehehe...dan bila ana beli jer gitar tue, kami se kami macam berjalan dengan akak YUNA pule...muehehehe...gilew berperwatakan musician...dalam aty berlonjak keriangan seperti unta, yeay3...peh neyh ade owang men gitar tyme nak tdo...gilew cuhmel...tapi kene tukar name ana lak...bukan ana lagi, tapi incik yunus the musician ( semata2 nak jadikan adik beradik yuna...asal ade huruf Y serahkan ajer lah...ngeh3 )

Aku sebenarnye tertarik ngan effort adik2 neyh...tanpa disedari pulak, upenya ramai yang ade ilmu da men gitar...ade member tue siap bangga bab duduk2 jer kat TS mase tunggu makanan, padahal baru ade ilmu pegang gitar, da ade awek tengok...eleh....macam lar reti men satu lagu...cian kat awek tue... terpedaya dengan ilmu pegang gitar...muahahahaha...( ineyh untuk Lat )...ade tue pulak konon2 nak menkan pakwe, pakwe neyh penat lar dengar kat phone belah sane, jap g, satu note jer yang dengar...muahaha...( ineyh untuk Lye )...

Yang paling besh lak, ana punye effort tue memang kaw2 lar...sentiasa cari note baru...even amature kan ?? hehehehe...saya sedang menunggu dea memainkan gitar untuk diri saya n kakak yang lain satu ketika nanti...yang aku taw sekarang, budak2 neyh ngah mencari cord gitar autumn in my heart...walaweyh....meleleh mak nyah !! jangan lupe study suda adik2 ku... Ade gak moment2 kelakar aku nengok adik2 neyh, kalau nak ikutkan ana ngan lat, ana lar yang lebih terer ket...peh2 kononnye nak mengajar incik lat, sat g...yang buat lawak, yang tukang ajar kidal, yang belajar tue normal...bayangkan tunggang terbalik gitar tue terpusing sane sini...muehehehehe...ape de hal ?? effort tue penting...moga lat dapat memainkan gitar untuk gadis idamannye nanti...itupown kalau budak tue ta gelak gak macam aku gelak lar kan...muahahaha...


~ ineyh dea tuan empunye gitar biru yang menjadi kegilaan budak2...hehehe..incik yunus the musician ~

~ ineyh incik lat...dibalik kamera ineyh lar ade anak2 gadis sedang mengusha dea...padahal mase neyh, dea pakat petik 1 2 kord jer...muahaha ~

~ kalah yuna ok !! teruja punye pasal...balik kelas twos amik gitar...even 2 3 kord...abesh satu wing dea panggil...ineyh lye ~

~ ineyh shayra...dea ta men pown...tapi tetibe dea jeles bab aku kata nak masukkan gmbr budak men gitar dalam blog...ta men, pegang pown jadi...hahahah...jadi ketua koir jer lah, chaer oi !! ~

Nota kaki :
>> Tibe2 aku terfikir, bleyhkah mereka mewakili negara untuk JAMBORI KEMERDEKAAN TAHUN NEY. Shayra jadi ketua pancaragam yang baling batang kayu lambung2 kat langit tue. Hahahahaha...Jangan dengki kang aku beli ukulele...aku ta nak bagi owang pinjam...hahahaha...Kang kalau mereka suda terer, akan ku masukkan video untuk kowang tengok...girl power !!! yeay3....besh !!




ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!