3/18/10

| bile saya start sakit |

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Ta taw bile mase boleyh sakit neyh...taw2 da selsema...n taw2 semalam suda menjadi lembik seperti sotong...adeh !! mane mak nak cekau ubat nyah !! sib bek lar ade ubat shayra.. * nway, dea demam jap dulu dari saya, saya demam keesokan harinye *... Ta taw lar demam sebab ape, sebab bagi komitmen penoh lam assignment OSHA kowt. Alhamdulillah, segalanya berjalan dengan lancar. Assignment, test...dapat dijawab dengan penuh rase tawadhuk... *open book test, walaupun sir usha soklan susah...tapi sbenarnya sangat senang*

Dan keadaan yang sangat teruk adalah pagi jumaat afta abes test network security. Huhu...may b bab duk lame dalam air cond, so condisi badan yang ala2 neyh pown berubah dengan mendadak...keadaan environment yang ta stabil, masuk bilik, aircond kuat nak mati, kuar2 panas menggila pulak. Nway, afta tibi dulu, beginilah kesihatan aku. Kalau bertahun dulu, antibodi badan sangat kental dengan segala jenis penyakit, even nak demam pown, 2 tahun sekali * ta tipu hokeh !! tanya my mak *, tapi afta admit tibi n pengambilan ubat yang super banyak * satu hari 21 biji pil + 1 suntikan di punggung = darabkan lah ia dengan 9 bulan sesi treatment aku * =( uwaaaa... akhirnye, beginilah kondisi badan saya...

So, tergendalalah manyak keje...sepatutnye diz week, aku berjanji ngan umate untuk membersihkan bilik. Tapi, hurmmmm...tadi mase lunch tetibe badan meragam...kuar peluh sejuk yang tak agak2...pinggang jadi ngilu... *nway ++ lagi satu penyakit...ujung bulan begini, fhm2 lah mak nyah, akan jadi karpet udani yang sangat murah * ...taw2 da terbaring dengan lemah di katil umate...huk3...bangOn2...berlaku keajaiban dan kehairanan seperti cite alice didalam tanah hairan...bilik aku telah berada dalam tahap kebersihan yang melampau....huhuhuhu....tenangnye aty....

~ b4 aku tdo, bnyk gile sawang...then now, laju n sejuk...hehehe ~


~ rak kasut tue xctually tmpat asal kat bakul kain, tpi telah ditukar tempatnye & arrangement yang dipuji 110% ~

Alhamdulillah...big clap untuk umate yang kacax * clap clap clap clap...sampai merah tapak tangan *...maceh bab telah mengclearkan bilik yang senak lately neyh...mahapkan aku kerana tidak menolong...akak mu dalam keadaan kritikal seperti siput yang membawa beban yang berat...ta per lah, sebagai ganti, akak telah mendahulukan ongkos untuk membeli mc D...hehehehe...

K lah, gtg...bab ade kerje yang perlu dilangsaikan...banyak sangat kerje tertangguh disebabkan keadaan badan yang berubah dari seorang manusia ke karpet tadi...now, da ok ket...so, kene bikin kerje balik...jumpe lagi....


ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!