3/28/10

| saya rindu.... |

www.tips-fb.com

Salamualaik...
K.E.L.I.R.U
P.E.N.I.N.G
........
dan disebabkan tue,
aku rase aku nak balik johor,
aku windu pada mak,
windu pada abah,
windu pada anak2 yang cuhmel n banyak bunyi tu,
windu pada environment kat uma tue,
windu pada masakan mak,
windu pada bebelan mak,
windu nak gadO ngan mak,
windu nak back up abah,
windu semua lar....
tapi,
next 2 weeks baru aku leh balik
dalam mase 2 minggu neyh
aku se fed up duduk cneyh...
seyez...
It so hard to being me,
It so fool to being me..
aku taw hanya uma, mak, abah, anak2, kakak, kak ipar, abang ipar
yang boleyh buat aku
back to normal...


~ sumpah dengan nama ALLAH, ineyh lar harta yang paling ta ternilai dalam kehidupan aku ~

Nota kaki:

>> Ta taw nape ?? Tapi ade yang aku pendam...ade yang aku simpan yang susahnye nak dikongsi dengan sape2...aku cbuk ketawa bersama mereka, tapi hati....hurmmmmm... ALLAH itu MAHA MENGETAHUI dengan ape yang dea cuba lakukan...Sejujurnya ade makna yang tersurat tentang apa yang aku lalui sekarang mungkin...It hard n tired to be me...Dugaan ALLAH atau BAHANA sebab banyak sangat buat dosa mungkin...hurrrrrrrrrrmmmmm..


ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!