3/3/10

| Mari Pengsan !! |

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Ta de ape sangat yang nak diceritakan,
rase ade mood nak bersharing is caring neyh,
tetibe balik kelas,
dengan muke yang amat sembap,
ade lagi 1 event yang tinggal,
n 1 lawatan yang ta diapprove lae...
boleyh mengong kepala...
kurang2 menarek napas lega lar
sebab akhirnya event pro comm da disettlekan semalam...
Rindu bangat kat abang hafiz,
akhirnya dapat jugak dea reply email,
menceritakan keterujaan di bumi france,
hahahahahahaha...
aduh, wisau...
leh ker abang tue idop kat sane ??
kalau dia lik malaysia, gemok ker tak lae ??
uwaaaaa... windu lor !!!
Banyak lae keje yang tertangguh,
nape ta siapkan ??
huhuhuhuhuhuhuuhuhu...
Perkataan paling mudah
Mim - Alif - Lam - Sin...
Hehehe...
Lagi 1 no idea...
pro comm punye keje
cabling punye keje
osha punye keje,
ta de ke sape2 yang nak menjadi volunteer puan cha neyh..
=(
Aku sebenarnya menghitung hari neyh,
family day next week,
adeh beshnya...
dapat berkumpul sepupu sepapat sepapan sepinggang
belah abah...
tapi dalam mase yang same rase ngeri...
bawak jumpe bermakna makin seriyes...
padahal dea sendiri tarik tali ngan aku...
camne ???
aku ta kesah,
tapi....
Jeng jeng jeng....
windu mak wooo !!!
Argggghhhhh...
suda2...macam rase teruja nak buat tag dari blog shayra,
ta pown..
pilihan laen,
mari pengsankan diri...
hehehehehhe...
kurang2 dapat p abu dhabi sementara dalam mimpi...
YES !!!
Nota kaki :
>> Aku sedang bermood gilew...pk banyak sangat benda yang melambak aku kena buat...yang paling penting...aku ta nak jadi secretary !!! banyak nak mampos keje !! arghhhhhhhhhhhhhhh...

ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!