3/30/10

| permainan yang berlangsung di belakang saya |

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Hurmmmm...
aku sedar,
ade permainan hebat yang berlaku di belakang aku,
antara manusia yang kononnya kata mengasihi aku,
dengan manusia yang kononnya....haish !!! susah nak kate !!
nape ae ??
manusia sangat hipokrit...
suke sangat berlagak baik...
suke sangat mengaku diri tue bagus...
aduh lar...

To u...
jangan engat saya duk diam di British neyh,
saya ta terasa tentang ape yang berlaku di belakang sana...
saya malas nak amik taw...
SEBAB...
bila saya bukak mulut...
awak kata macam2...
so...bak kate gumuxs silent is the best killer...
* pembetulan...saya bukan killer yang nak membunuh sape2 *
lagi satu final saya da dekat,
makin saya layan aty neyh,
nanti saya jadi makin gilew.... * saya ta nak jadi gilew *

saya mungkin ta reti jadi hackers...
* walaupun sekarang ngah belajar subject network security *
TAPI....
saya ta buta IT...
saya senyap sebab awak suka an kata saya macam2...
okeh !! then saya senyap...
dunia saya sekarang dengan adik2 yang jelita+tampan+kacakx ( elelele...bajet hot jer tue..hehehe )
cukup lar...
bermain denga mereka...
ta penat ker ae ??
ta lelah ker ??
biar lar...

Nota kaki :
>> Tembelang ...tembelang...tembelang...yup...it will comes to me smoothly....yer...manusia neyh ta pernah penat jadi hipokrit...idOp yang sempurna kadang2 membuatkan manusia neyh lupa diri pada manusia yang berada dibawah...ahah !! good jOb dear....senyap dan terus melihat !!! untuk kamO...ta per...mungkin da lupe nO phone saya gamaknya...bagus lar an.... *clap clap clap clap...big hand for u dear !!! *


ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!