3/18/10

| hoit...kene kumpul 11 lar weyh !! |

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Huhuhu...mood sangat okes !! Baru puhlang dari test OSHA. Alhamdulillah dapat jawab dengan sempurna. Insyaallah segalanya berjalan lancar. Dalam kelancaran jawab test tue lak tetibe disenakkan kepala ngan persoalan ke permintaan ke, aku pown ta taw nak klasifikasikan sebagai ape ?? Tapi neyh semua penangan INTRA yang da ditukar kepada semester akhir...Jadi berlaku lah perkara seperti ineyh...actually da 3 sem aku kat cneyh, benda ineyh lah yang berlaku di ujung2 sem...pengumpulan kupon aktiviti untuk dapatkan hostel 4 the next sem. Means, if kite kumpul kupon aktiviti untuk diz sem, itu adalah satu tiket untuk dapat penempatan hostel next sem.

1st masuk cneyh dulu, aku engat, BMI jer gneyh. Rupenye baru neyh, aku p Uitm Segamat tempat cousin aku, dekat sana pown mengamalkan regulations macam neyh ( aku masih di bawah kawalan test OSHA...huhuhuhu ). Xctually, setiap sem, BMI ade tetapkan lah berapa maksimum kupon hostel yang perlu dikumpulkan. Tapi yang aku taw macam sebelum2 neyh, ade jugak budak yang kumpul ckit dapat hostel. Entah lar, sape yang bertanggungjawab memilih, cume kadang2 rase not fair lak...

Then, for diz sem, ade ckit pengawalan ketat untuk kupon hostel. Sebabnye mudah... budak yang pegi INTRA sem 6, akan kembali pada sem depan. Budak yang sepatutnye pegi INTRA, masih stay sebab INTRA ditukar pada last sem start sessi 1/2010. So, sape yang nak duk hostel, kena lah kumpul kupon semaksimumnya 11 kupon. Huhuhuhu... Lagi2 untuk budak macam aku, ta de jaminan seperti budak yang 3.00 pointer and above. Bukan kata budus okeih !! Cume rezeki belum berpihak ke arah tue lagi. So, kami dicneyh bersungguh2 lar mengumpulkan kupon. Kebetulan, minggu neyh berlangsungnya MINGGU NADWAH PENGHAYATAN ISLAM, banyak aktiviti. Tetibe rase, huhuhuhu...tak ikhlasnye menghadiri ceramah, sebab banyaknye untuk kumpul kupon...uhuk3...sigh ~

Kenkadang fed up gak, sebab hectic gilew kowt, aktiviti buat time minggu exam yang sangat menyesakkan salur pernafasan. Student mane nak pk kupon...mane nak pk exam...jangan hamik mudah lar kan...2 - 2 actually sama penting. Terbayang2 kalau aku ta dapat hostel next sem, aku nak duk mane ??? Ta kan nak duk bawah sungai pusu...huhuhuhuh...mak ta nak nyah !!! ilang bau minyak wangi mahal aku walaupown berbau jejanz...huk3....

So, marilah kite bersama2 mengumpul kupon...ta payah difikir ikhlas ker tak ?? sebabnya, memang lah mule2 datang tue bab nak kupon, tapi kalau isi yang dilampirkan seronok, mesti dari tak ikhlas, terus jadi ikhlas yer tak ?? huhuhu... so, pesanan untuk aku n adik2 serta kengkawan di cneyh, semoga dapat kumpul kupon semaksimum yang mungkin. So, ta payahla kuar duit manyak duk luar nanti. ( Haish, yer ker ? same jer kowt... huhuhu ).... K lah, need to go, esok ade network security punye lab test...adoiyai...hurmmmmm...

~ ta penuh lagi...huk3...mane lae nak cekau kupon...uwaa =( ~


~ ade lagi 3 program...tension aku...arghhhhh ~


ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!