2/28/11

Ucu tak merajuk, sayang

www.tips-fb.com

Salamualaik....

Perbualan dengan Alisa.

" Ucu, balik lar...ucu majok dengan adik eh ? "
" Tak lar, ucu ta majok dengan adik pown "
" Kalau ucu ta majok dengan adik, ucu balik lar. "
" Hurmmmm...nanti2 lar ucu balik "

Perbualan dengan Aliya

" Kakak da mandi belom neyh ? "
" Ta lagi "
" Kenapa tak mandi lagi, kan adik da mandi ?"
" Ucu balik lar dulu, nanti akak mandi "
" Kakak mandi dulu, nanti ucu balik "
" Okeh2, janji k..."



Selebihnya, aku ta boleh bercakap sebab aku menangis.... Betul kata mak, anak2 dea ta buat salah dengan aku. Budak2 tue pown ralat bile aku balik johor, tapi ta jumpe deowang. Aku da jarang kol deowang. Sungguh, jujurnya kalau aku balik, aku masih ingat mak dan abah. Dalam minda aku, ta pernah langsung aku set untuk mendendami adik beradik aku atau ugut macam2... Aku bukan adik yang macam tue. Aku tak merajuk, jauh sekali berdendam dengan adik beradik aku, aku taw, adik beradik aku ta taw perkara sebenar, selebihnya adik beradik aku, orang yang buta IT dan baru dapat tahu pasal IT. Tue sebab teruja sangat gune, sampai tepon pown da tak nak gune.

Nota kaki :
>> Aku memang kalah dengan mak abah dan anak sedara. Tolong lar jangan bagi anak sedara aku cakap dengan aku kalau aku tengah rindu. Confirm La - Nina. Haish.


ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!