2/22/11

Mode : Rindu

www.tips-fb.com

Salamualaik...


Esok paper Network, tapi macam blur dan kabur 2 jer nak study. Walaupun madam da kata, stadi ini, stadi itu sume, still blur. Lately neyh, Allahuakhbar, malasnya susah betul nak cakap. Melampau2... Habis paper selalunya aku akan tdo, sampai lar pukul berapa yang terbangun. Ahah, ini bukan topik utama ya. Sejujurnya, beberapa minggu neyh, aku jadi suke bercerita tentang budak2, baby2 dan sumenya. Haish... So, sangat2 mintak maaf kalau ade yang bace belog neyh, sumenya cite pasal baby. Huhuhuhu...
~ Tina & Ersyad pown aku da lame ta jumpe. Amik gambar deowang neyh, dari akaun Kak Ani wife abang Fendi jer. Lame gile kowt ta tengok, dari Ersyad awal2 leh jalan dulu. Now, memang ta tengok. Rasenya da dekat setahun kowt, eh...tak2 dalam 9 bulan or 10 bulan gtuh kowt. Hurmmm... Totally miss them, tina yang bijak. Ersyad yang comel, kedek2 jalan dan bantut macam ayah dea..Aduh lar ~
~ Nomey...hurmmmm... last pegi umah ayah cik, masa temankan angah p berurut dekat Kepong rituh. Rasenya da lame jugak sebab mase tua angah tengah exam. Seriyes rindu gela dengan dea. Pheeewww...bila la nak jumpe dea lagi. Lately neyh bz melampau2, nak pegi tengok dengan mak, mak pulak turun KL bawak abah p IJN time aku test. Haish ~


Aduh lar, jujurnya aku lebih terbuai dengan rindu pada anak2 neyh daripada aku rindukan orang2 dewasa. Kurang2 bile kite rindukan budak2 neyh, akan terubat bile dea cium kite, main2 dengan kite. Haish...Seriyes rindu dengan budak2 neyh. Cmno ??

Nota kaki :
>> Tanda2 awal da sampai seru ker ae ??


ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!