2/24/11

Contest Kami Pose Comey by Amni Diary

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Hah, cepat2... Tadi blogwalking an ? Yer lar, sempena da berbulan tidak mengamalkan konsep blogwalking semata2 dengan sifat MIM ALIF LAM SIN yang sangat2 besar pengaruhnya. Akhirnye tadik, terjumpe lar sebuah belog yang menganjurkan contest ini. Hahahakzz...sementelah tidak mempunyai ape2 kerja dan di ++ kan lagi dengan kepeningan yang melampau akibat tidak kecukupan tdo semalam, aku pown rase teruja nak join. Lagi pown dekat dalam simpanan, memang banyak gambar yang comey2. Bahahaha...


Ahah, ini adalah tuan belognye yer. Anyway, ini bukan ayat ampuan atau ayat kipasan angin untuk menang yer. Saya pown mengejoin disaat2 tarikh akhir neyh. Jangan awak ta masukkan saya dalam list suda. wuwuwuwu ~ Kepada kowang yang mungkin last minute nak join, sila lar jenguk2 ke belog cik adik manis ini. Dekat cituh ade term and conditionnye.

Okeh2, suda yer...suda bersedia untuk menerima pose memang tahap paling comey dari kami... Ini dea !!

Tadaaaaa !!


Gambar di hamik ketika semester berapa yer ?
Masa neyh ade makan2 untuk siswi jer, kire macam riadah lar dekat taman permainan.
Da tentu2 dekat taman permainan kan ? Harus lar dengan jitu perasan yang diri neyh masing2 macam kanak2 kecil. Ahah...

Sebab ape saya join contest awak neyh...

Hahahaha... Malunye nak cakap. 

Sebab pertama - adalah saya dengan ini mengatakan saya jarang mengatakan diri saya comey, tapi untuk contest ini, saya kene lar mengaku yang saya comey kan ?? kan kan ??

Sebab kedua - saya nak adiah i-phone tue sebab sekarang neyh saya pakai hp nokia RM 99 jer. Terengen gak pakai hp mahal kan ?? Hehehe...okeh tak ?? Sedih tak dengar alasan tue.

Sebab ketiga - Saya da lame ta join contest, so terenge jugak lar nak menang kekdahnya. hehehe...

Saya tag kan contest ini kepada semua kawan2 blogger saya. Meh la join korang, dapat i-phone wooo...huk3...

Nota kaki :
>> Bismillahirrahmanirrahim...menang lar...menang lar...huhuhuh



ENJOY READING MY STORY !! :)

12 typewriter yang prihatin:

No name said...

ala coooommmmeeeeelllll ... tak pernah pun amik pic wat muke comel.. tak pandai pun.. hehehe.. all the best..

bulat anak mak said...

comell gileeewwww .
lagi lagi yang baju hitam tunjuk thumbs up tuh .
tuh siswi ke siswa ?
:D
btw , all the best dear .
memang comell gileeewww !

Nur Laili Binti Iswan said...

Lizzie : hahakz...selalunye ta pernah jugak, tapi kan mase tue kat playground. So, otomatik jadi budak tecik bajet comel. Hehehehe

lat : tuh siswawi...hehehe...yer...maceh atas kesupportan anda...

Unknown said...

singgah jengok cheeya..gudluck dear:)

bulat anak mak said...

hahaha ! patot la ensem . siswawi rupe nye . welcome ya !

Shayra said...

sssaaaaaaayaaaaaaa chomelllllllllll...

Nur Laili Binti Iswan said...

nana : hye...time kaseh singgah ya ;) & wish me luck

lat n chaer : kowang memang tampan + comel...tengoklar adik sape...hahaha

Anonymous said...

gud luck

amny said...

thnx join...


best of luck k..;D

Nur Laili Binti Iswan said...

dyra : hehehe...time kasih ya...

amny : hey hai gurl, thanx jengok dan follow...anyway, saya mengaharapkan kemenangan neyh...hahahaha

zacky786 said...

hehe ape pn gud luck la yerp.!!

Nur Laili Binti Iswan said...

tq zacky ya...wish me luck

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!