2/12/11

Day 19 - Blogger 30 days challenges !!

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Rasa macam da lame gela tinggalkan challenge neyh kan ?? Elllllooooooowww, mak bukan lupe yer nok. Tapi mak malas nak update belog. Seyes, macam ta de mood jer tetiap kali nak update. Yang ade tue pown sebab owang suh. Haish… Okeh2…berbalik pada cerita seterusnya tentang blogger 30 days challenge. Boleh sape2 tolong ingatkan saya da sampai hari ke berapa ?? Sila angkat tangan… Hah… Hah… Yang 3 dari tangan kanan saya tue, sila jawab…sigh ~

Day 19- Nicknames you have; why do you have them

(i)                  Malam – Name neyh sangat fofuler ketika di SMTKT dulu. Menenggelamkan nama sebenar. Datangnya dari senior form 5 ( yer lar, mana ade teknik senior form 6, yer dak ?? ). Sebab ape ? Sila gugel makna nama sebenar saya yer. Hehehehe
(ii)                Jija – Datangnya dari kosmet masa dekat CIAST dulu. Dea kata muke aku same dengan muka kawan dea masa dekat sabah. So, seriyes cakap, dalam banyak2 nama samaran aku, ini lar yang paling meninggalkan impak. Pheeeewwww… hilang nama sebenar. Tanya jer dekat ciast, nama betul aku, owang ta kan kenal.
(iii)               Deq Ann – Nama family. Sebab ape ?? Ta taw lar ae…yang peliknya 3 orang jer yang panggil aku dengan nama neyh, abang dan abang sepupu aku. Hahahaha..
(iv)              Nonoi – Ini memang nama family. Sebab ape ?? Sebab, aku ade kazen yang tua setahun dari aku. Masa kecik, dea cbuk nak panggil aku adik NUR…tapi dengan pelat, tersalah lar sebut jadi Noi.

Hahahaha…That’s all…sudah siap cabaran hari ke 19.

ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!