2/25/11

Malam tadi kan, aku nangis... ;(

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Hah...cbuk lar tue nak tue nape aku nangis ?
Cepat jer tekan entry neyh eh, kepochi kueh koci betul. Hik3...
Tade2...saya hanya gurauan berkasih semata...
Jangan touching yerk.

Tapi.
memang betul pown semalam nangis,
wuwuwuwuwu~
sebab ape ?
Sebab...
sebab...
sebab...
eh2, malu nak oyak ( wah skepang kelate pulop ),
Sebab tengok cite hidustan kat astro tuh,
ape jadah name saluran dea B4U senye.

Sedih lar weyh,
Sumpah neyh,
cite pasal kecurangan,
aku lame da taw ta tengok cite hindustan neyh nangis2.
Gela layan oh cite dea.
Tapi sowy ek, malas nak kabo kan sinopsis dea.
Yang penting sedih lar.
Aku sajes kepada pasangan2 yang da kawin atau sedang curang dengan pasangan dea
Sila lar download atau beli DVD dea.



Nota kaki :
>> Bila pasangan kita cbuk, jangan lar kite terasa hati sampai terfikir untuk berlaku curang pada dea. Sebab walau cbuk macam mane pown dea, dea akan kembali pada kite. Percayalah !!


ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!