2/22/11

Day 26 - Blogger 30 days Challenge !!!

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Marathon untuk hari ke 26 terus, sebab esok may be antara update ke tidak sebab paper hari khamis adelah killer paper. Tapi kalau aku ta betul, aku rajin yang melampau, aku akan update macam hari neyh. Heheheh... gigih untuk meneruskan cabaran sampai hari ke 30. Means ade lagi 4 hari untuk menamatkan cabaran.
Apekah cabaran hari ke 26 ??

Day 26- What you think about your friends









Ape yang aku boleh fikir dan ceritakan tentang mereka :
- M.E.R.E.N.G -
- G.I.L.A -
- P.E.N.Y.A.Y.A.N.G -
- H.A.P.P.E.N.I.N.G -
- P.E.N.G.H.I.B.U.R -

Dan cerita tentang mereka dengan rasa :
- Kaseh -
- Sayang -
- Cinta -
 - Hormat -

I love them so much. Kalau ta de mereka di sini, di bumi British yang agak meletihkan, aku mungkin akan ke mana2 dan tak punya hala tuju. Untuk kowang sume, selamat menghabiskan study ujung sem neyh di BMI, kenangan dengan kowang, ta kan sesekali aku lupekan. Untuk setiap gurau yang pernah aku buat, atau setiap salah yang aku ta sedar, sejujurnya dengan rendah hati, aku mintak maaf sangat2... Maafkan aku atas segalanya yang membuatkan kowang terasa dan terpinggir. Maafkan aku. Sayang kowang ketat2..


ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!