2/21/11

Hafsa...Welkem to your family !!

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Hei hai Hafsa Hayra... Here u`r aunt...Mak su...hehehehe...sangat comel nama dan orangnya !! ( Baby mana ta comel, sile cakap, sile cakap !! ) Anyway, dari last week lagi, abang azrai jemput semua keluarga untuk datang majlis cukur jambul untuk puteri sulungnya. So, disebabkan abang adalah orang yang paling banyak bantu aku, masa aku diploma, dan anak sedara yang paling disenangi oleh mak cik2. Anyway dea memang lelaki budiman okeh.

Dan disebabkan abang ade lah orang yang selalu sangat datang melawat tengok anak2 sedara aku mase kecik, mak dan abah pown awal2 da mintak aku wakilkan tengok Hafsa dengan along. Hmmmm... Mule2 pk macam nak pegi sowang sebab along cbuk gela now. Tapi da dea nak p sekali, bawak ina, so kami pown ke sana lar hari sabtu tue.  Yang kelakarnya, punye lar konfiden yang majlis tue buat kat uma mak mertua Abang Azrai di Keramat kan ?? Aku pown terus lar ke Keramat, tapi bile da sampai uma tue rasa macam sangat pelik, ta kan lar kenduri tue buat dekat umah jiran dan uma mak mertua abang yai tertutup jer. Tapi, ta per, kering punye pasal p jer lar masuk dalam umah tue. Da bile ade abang tue tanya, aku sape, aku cakap aku sepupu azrai, dea suh masuk, aku masuk lar. Kan kan kan ??

Tapi bile da masuk, aku cari kak miera, wife abang yai, sume pelik, buat muke confius kan ?? Aku da panas muke da, da rase ta sedap hati...Huhuhuhuhu...jap g salah uma leh tak ??  Kesian kat pengikut2 lar kan, terpaksa tebal muka. Haish. Mintak maaf ya... Motifnya, jangan lar buat kenduri cukur jambul serentak !! Mak malu noks. Seriyes neyh ta tipu... Nasib baek lepas dapat alamat sebenar, terus pergi, uma ta salah lagi. hahahakz...

Anyway, trimas to abang yai and wife, kak miera yang super duper best + sempoi, sebab sudi jemput noi dan family. Maaf lar, dari abah dan mak sebab ta dapat datang. So, ta de hal lar kan sebab noi da ganti. Makanan  memang sangat sedap dan sangat2 best sebab dapat pegang dan kiss pipi Hafsa.. Baby adalah sangat mengembirakan... kan kan kan ??


Nota kaki :
>> Kalau diberi peluang, sekarang jugak aku nak ade baby...uwwwwwwwaaaa !!


ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!