2/25/11

Almost 51 hours deactivate facebook

www.tips-fb.com

Salamualaik...


Allow2...aiseh men...tak sangka kan ? Suda hampir 51 hours, aku suda deactivate facebook. Hahaha... Kencang kan ? Sape sangka aku boleh idup tanpa FB selama neyh. Kalau tak dulu, huhuhuhu... Begini ya, sebenarnya aku ade sebab mengdeactivate kan benda neyh ( eceh, nak cakap bahasa inggeris sokmo...hahahak...abes tue nak kate menyahaktifkan...serupe kapasitor da lar pulek ).

1. Saje nak tengok sekuat mana iman yang nipis neyh dapat bertahan. Ahah... sebenarnye bajet2 dalam mase tak kurang 24 jam jer. Tup tap tup tap, bibir terketap2...sedar2 e`eh da dekat 2 hari lar. Puyyyyoooohhh...anbeliberbel. ( ikut kowang lar nak pronounce cmne ).

2. Sebab macam bosan lar pulak dengan FB. Sikit2 pandang status owang, update status sendiri. Pas tue main cityville, tak pown bukak special delivery kat farmville. Kowang ta se idOp sangat2 loser ker macam tue. Alahai, bosan lar sesangat.

3. Sebab ketiga neyh adelah sebab sampingan yang sangat2 terharu kalau kowang mendengarnya. Iaitu adalah... Kan minggu neyh, minggu phase test aku. Gela kaw, kalau aku tak deactivate fb. Fb bisa membuatkan segala kemusnahan terancang taw. Da la paper gela tough, sesuke suki aku jer nak on9 fb 25 jam sehari.


Hebat tak saya ?? Hebat tak ?? Ahah...hebatkan...dari seowang fesbuker sejati, kini hanya suam2 kuku kaki jer. Siap ade owang marah k, nape deactivate fb ?? Hehehe...So, sekarang da taw lar kan sebabnya... Ary neyh ary last paper, sampai sekarang still tak on9 fb lagi. Masih tiada hati untuk mengactivate balik. Ade ke tak fb, saya tetap seowang yang kuat makan. Lalalalala~. So, kite lihat jer, bape lame lagi saya mampu bertahan. Chooooowww !!


ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!