2/8/11

Salam Ulangtahun

www.tips-fb.com

Salamualaik...

ta dapat DSLR, saya bagi kek dea jer lar ae ? 
Ada perlu saya,
Ada tidak saya,
Ada sebab mengapa saya disini,
Menyepi dan be so sarcastic.
Punya sebab sendiri,
Untuk diri saya dan untuk diri sesiapa sahaja,

Tapi,

Sebagai seorang yang bergelar sahabat,
Seorang yang dipanggil kekuatan,
Saya tak pernah sesekali lupa,
Tak akan sesekali lalai,
Yang,
Hari semalam itu,
Hari kebesaran kamu,
Hari penginjakan umur untuk lebih dewasa dan matang.

Salam Ulangtahun,
Semoga hari ini dan esok selepas hari2 semalam,
Beri kebahagiaan yang berpanjangan pada awak,
Beri kekuatan untuk awak,
Beri senyuman yang awak cari,
Beri cinta dan cita - cita yang awak impikan.

Salam sayang dari sahabat yang penuh kekhilafan...
Sahabat yang sayangkan persahabatannya...
Maafkan saya...
Atas segala kelukaan dan kekecilan hati yang saya beri
dan
Saya tak pernah marahkan awak bila awak rasa bersalah buat saya menangis.
;)


ENJOY READING MY STORY !! :)

3 typewriter yang prihatin:

sHe~ said...

thank u ;)
thnk u so much ;)

atoi_allen said...

hahhahaha~ da xsentap da la kan bai? lalalalala

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!