2/9/11

Tahniah Ameer Akmal !!

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Wah, sowang sowang kazen aku telah menamatkan zaman bujangnya. Hari ahad lepas majlis Ameer pulak. Tahniah lar yer, langkah bendul kekdahnya. Yer lar, akak sepupu yang neyh ta berpunya lagi, terpaksa lar memberi jalan kepada adik2 yang jodohnya telah sampai. Just nak kongsi gambar2 sepanjang majlis disana.

Mahap lar kepada ahli keluarga yang memang da berkampung di Melaka semenjak hari sabtu lagi. Banyak gela majlis yang perlu dilaksanakan untuk CNY neyh. Kang ta pegi majlis owang, owang ta nak pegi majlis kite pulak kan ? Haish... Tapi tue lar, walaupun ta sampai 1 hari bersama kowang, saya rase tersangat2 lar hepy sebab kowang memang sangat2 happening. So, enjoy jer lar gambar2 dibawah neyh yer..


Nota kaki :
>> Cukup2...kang tengok banyak2 pitam lak...hehehehe
>> Sebab ape saya sayang sangat2 pada mereka ?? Keluarga saya adalah syurga bagi saya. Happening dowh, sumpah !! Sepupu ++ mak cik ++ pak cik = sume ta betul. hahahakz..


ENJOY READING MY STORY !! :)

1 typewriter yang prihatin:

nOuRuL EyEdHa said...

ehem..ehem..huk2. dgn ini sy nk mengatakan bahasanye sy teramat2 dan tersangat2 la jeloz.. wuwuwu.. (T.T) xdapat join mereka2 yg saya syg. yups! btul kata kak nonoi! kuarge kami tersangat la hapening!! I LOVE THEM TOO.. :)

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!