2/24/11

Day 29 - Blogger 30 days Challenge !!!

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Hahakz...ta da...

Day 29- In this past month, what have you learned ?

Past month, aku ta belajar pape kecuali belajar bahasa cina dengan mulut herot berot, muncung kiap, terbukak, terkatup sana sini. hehehe... Tapi kalau di tanya in this few month....

- Aku banyak belajar tentang erti kekeluargaan. Lagi2 masa abah sakit. Hmmmmm... Pahala yang kita cari dan kejar adalah pahala menjaga dan membalas jasa orang tua. Aku belajar untuk menjadi anak yang lebih hormat dan sayangkan keluarga.

- Aku pown banyak sangat belajar erti persahabatan. Apa saja tentang sahabat... Itu saja... Titik noktah.

- Aku pown banyak sangat belajar tentang kehidupan. Totally, lagi2 dengan manusia2 yang bertopengkan syaitan ( eh...aku taw ko bace blog aku, so jangan nak marah2 sebab aku panggil ko setan sebab ko memang stalker setan yang datang dari neraka jahanam mana. Ko canang satu dunia ko bahagia, tapi ko mental disorder yang ta abes2 mengganggu hidup owang. Cube ko betul2 bahagia, dan tak ganggu hidup owang, aku se ko lar makhluk ALLAH paling bahagia. Tolong lar, matang ckit. Umur ko and ko and ko and ko, da makin tua k. Jangan nak gendang sangat kata bahagia, tapi sibuk kacau hidup owang. Pas tue pandai plak kata, aku kacau hidup ko. Tunjuk bukti lar. Dasar s***. Aku pernah usik adik beradik ko?  Aku pernah usik mak abah ko? Aku pernah usik family ko ? Aku ta pernah sebab aku pk satu, let bygone be bygone. Buat ape nak kacau2 hidup owang, kite ade hidup sendiri. Memang dasar manusia sewel yang tak suke hidup owang bahagia. )

Nota kaki :
>> Oppsss, mahap. Aku ta suke begini. Kepahitan yang deowang buat memang buat aku panas hati. Seumur hidup aku kalaulah dilahirkan semula, aku paling tak nak kenal dengan deowang2 neyh. Jangan bajet diri tue bagus. Kalau muke cantik tapi perangai macam rubbish, ko boleh blah. Family aku terus2an diganggu. Memang dasar gela.
>> Menamatkan cabaran ke 29 dengan kemarahan. Maaf mak ngah. Hehehhee


ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!