2/15/11

Day 21 - Blogger 30 days challenges !!

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Sambungan untuk hari yang ke 20 semalam...sementara menunggu waktu ke kelas... Ade lah lebih elok, mengisi waktu senggang yang tidak punya ape2 kemalasan dengan menghupdate belog. Haaaakkkk Tuiiiihhhh... Cea !!

Day 21- A picture of something that makes you happy

  Kenapa gambar neyh ??
Entah...
Tapi bile tengok gambar neyh rase heppy sangat...

Aku sangat suke budak2...
Bukan suke lagi, tapi cintakan budak2...
Seriyes...
Ko bagi lar bape owang pown budak depan mata aku,
Aku memang suke...
Dan...
Anak2 sedara
yang merangkap anak2 yang kuar dari adik beradik sendiri
Atau sepupu sepapat,
Memang rapat dengan aku.
No big deal.
Dan
Aku sangat2 suke kalau hidup aku dikelilingi kanak2...

Nota kaki :
>> Jangan paksakan diri sukakan budak2 sebab aku suka budak2... Itu pelastik namenya... Tapi kalau yang betul2 suka budak2, sila isi borang untuk daftarkan diri sebagai bakal rakan kerjasama membuka taska...Seterusnya kalau ade rezeki, boleh pegi animun same2...haahahahak.,..


ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!