2/23/11

Jangan Jatuh - Fynn Jamal

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Inspired and totally copy and paste from Fynn Jamal... 



perasaan yang terlalu menakutkan
perasaan yang terlalu menyeramkan
aku ditinggal di tepi jalan
aku ditinggal tanpa rakan dan taulan

celakanya perasaan ini
ku fikirkan aku bisa berdiri sendiri
terlalu percaya pada kudrat diri
sampai aku lupa yang aku tak mampu berdiri

tapi bukan sebenarnya aku ini tak mahu
bukannya aku tak mahu ditinggalkan seperti dulu
tapi aku sudah dibiasa untuk berada bersama2 kamu
celakalah engkau yang memaksa aku diajar untuk memegang tangan itu
bila dibiarkan aku sendirian--
ah, celaka.

celaka
celaka
celaka
celaka

jangan jatuh
jangan jatuh
jangan jatuh
jangan jatuh

jangan jatuh
jangan jatuh!
jangan jatuh!
jangan jatuh!

semua orang memaksa aku terjatuh2
dan aku bisikkan pada jiwa aku
yang kulit ini tak akan melepuh

ku biarkan siapa-jutanya berada di belakang telinga
ku biar saja;
aku kata aku takkan jatuh kerana dia
aku takkan jatuh semata!

semata dia
jangan jatuh-jatuh

jangan jatuh-jatuh
jangan jatuh-jatuh

jangan jatuh!


Nota kaki :
>> Jangan jatuh pada semua keadaan ya...Wahai hati, saya tahu kamO kuat...sekuat apa yang telah terjadi 3 tahun kebelakangan ini. Sangat kuat...



ENJOY READING MY STORY !! :)

2 typewriter yang prihatin:

fynn jamal said...

habibti,

laa takhaaf.
wa laa tahzan.
innallah ma'anaa.

jangan jatuh, sayang.
walau apa.

Nur Laili Binti Iswan said...

terima kasih fynnn...
kate2 itu yang selalu menjadi kekuatan saya...
insyaallah

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!