2/18/11

Day 23 - Blogger 30 days challenges !!

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Kembali kepada cabaran 30 hari ini... Haish, kadang2 ta tahu nak menghupdate ape ?? Ade benda nak update tapi bile jari atas keyboard, mood melayang ntah ke mana perginya...Hahahaha... Okeh2...lupekan, apekah cabaran untuk hari yang ke 23 ini,

Day 23- Something you crave for a lot

Hahaha...ini tentang makanan kan ?? Anyway, kalau pasal benda yang terengen, aku se, aku neyh hari2 ade benda terengen kat anak tekak aku. Melantak, melantak dan melantak adelah hobi aku. ( Melantak okeh, bukan makan...Nampak kan memang aku kuat makan ).

Tapi makanan yang paling2 aku terengen nak makan adalah

Mee Kolok Sarawak. Huk3...Tade sape pown yang melayan kalau aku kate aku terengen nak makan mee kolok. Since aku abes praktikal kat RTM Johor, da ta makan da mee kolok neyh. Mee Kolok dekat Hutan Bandar JB ( hey stalker, awak ade pengalaman pahit dengan saya kat hutan bandar tue kan ?? Bahaha...engat aku ta taw ke ko baca belog aku ), adelah yang sangat2 enak. Tapi since abes prac, da jarang turun bandar. So, dekat bertahun gak lar, da ta rase mee kolok. Bile mintak atau tanya2 orang kat KL neyh sume ta nak layan !! Toooooouuuuuuchhhhhiiinnngggg taw !! Wuwuwuwu ~
Kacang pool Johor. Phhhhheeeewww...berpeluh makan okeh ?? Kalau sape2 p JB, aku sajes p lar makan Kacang Pool dekat Larkin Bomba ade, dekat Arked MARA belakang Hentian Bas Larkin pown ade. Dua2 owner yang sama, iaitu atuk sedara aku. Paman ape ntah lupenya... Tapi sepanjang makan kacang pool dekat JB ta pernah la bayar okeh, hahaha...sebab sedara kan ?? Selalu dapat makan free. Same gak macam mee kolok, bapak punye zaman ta makan, sebab kalau balik johor pown, ta de sapa yang rajin nak melayan anak tekak gela aku neyh. Mak malas nak teman p larkin, semata2 nak makan kacang pool. Tapi taw tak, aku sanggup taw teman mak makan NASI AYAM yang super sedap tue dekat Kampung Melayu Majidee, kalau dea terengen sangat2 !! ( T_T ), adil tak ?? Tak kan ?? Murung taw...
Hahahaha...itu 2 makanan jer yang aku memang sangat-sangat-sangat-sangattttttttt terengen nak makan okeh ?? Dan sangat2 murung sebab ta dapat2 sampai sekarang. Dekat KL ta de boleh tak kacang pool tue. Mee Kolok aku pasti ade, tapi................ ta de sape pown nak bawak !! Wuwuwuwuw~

Nota kaki :
>> Kalau aku eksiden ker, kesian taw ta dapat makan, sebab kempunan. TAK KESIAN KAT AKU ooooiiii... Tolong lar dengar rintihan aku !!!!!


ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!